уторак, 28. април 2020.

Domaći zadatak za 5.razred Jedan moj nestašluk


1 коментар:

  1. Pokušacu da iako sam sada vec može se reci odrastao čovek i nisam više učenik 5-og razreda,tema drage profesorice nije uopšte bezazlena tema jer sada sa ne punih 40-et kada bolje razmislim svaki naš nestašluk nam se kasnije vremenom obije od glavu,zato bih više dao savet omladini u koju po mom mišljenju sve do punoletsva a bogami i kasnije nestašluci ne prestaju jer okruženje u kom se nalazimo iz svog životnog iskustva govorim nam namecu da sami posrnemo van okvira istog tog društva tj.,društvenih normi koje je neko postavio ljudskom rodu da sve kako nije po njihovim normama poistovecuju kao "nestašluk",a pre bih rekao marginalizujuci osobe koje isto to društvo je takođe pravilo čak i vece nestašluke tj.,posle svojih dela koja nisu priznali kako ne bi bili marginalizovani a svojom neiskrenošcu prvenstveno prema sebi samome ulaze u okvire takozvanog društva misleci da svojim begom od toga što u svojoj "BITI-SRŽI"uopšte nisu!,okrenuvši se porodičnom životu mislili su da su s'prali svoje "nestašluke",ali u onom malom neistraženom delu malog mozga svremena na vreme ih opomene "SAVEST" jer prvenstveno nisu bili iskreni prema sebi a sude drugima!!!,da skratim,deco svaki svoj nestašluk priznajte i pokušajte da iz svakog a kroz život bice ih mnogo izvučete neku pouku ili bar na tren razmislite o tome da li je moglo biti drugačije,čvrsto uvek stanite iza svog nestašluka ne s'krivajuci se,uzdignute glave reci:"DA TO SAM JA",jer VAS kasnije kao smrt ne sustigne "SAVEST",verujte mi,to je gore kada nosite u sebi nego sama "SMRT",pa makar do kraja života ne budete u okvirima društva,neka VAS gledaju kao MARGINALCA ali VI njih samo pogledajte u oči i sami cete osetiti njihovu bol koju nose u sebi jer nisu priznali nijedan svoj nestašluk,nadam se da sam na neki način SRŽ NESTAŠLUKA kroz dalji tok vaših života dopreo jer sam ih imao mnogo a verujte mi,sve njih mislim na "DRUŠTVO"-kao zajednicu smem i gledam u oči!,dok se njihovi pogledi spuštaju ka zemlji ili u stranu,možda sada ne razumete o čemu pričam,možda VAM otac,majka,neko iz rodbine,komšija koga nikada ne treba zaboraviti,ispriča,pojasni još bolje da ne skrenete sa takozvanog "DRUŠTVENO-MORALNOG "-puta!.Budite ono što jeste u svojoj BITI ,nestašluka ce uvek biti.

    ОдговориИзбриши